ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: پیوست اداری در طرح‌های تحولی به اجرای پروژه ختم خواهد شد

  • کد خبر: ۲۰۹۵۲۹
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
استاندار خراسان رضوی: پیوست اداری در طرح‌های تحولی به اجرای پروژه ختم خواهد شد
استاندار خراسان رضوی گفت: پیوست یک ظرف اداری است و باید نگاه تحولی به آن شود. پیوست رسانه و پیوست روابط عمومی در ارتباط با اقدامات باید متفاوت با گذشته باشد لذا نیازمند نگاه تحولی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در نشست رونمایی و تشریح سند پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: امیدواریم این تعاملات و ارتباطاتی که بین بخش‌های رسانه‌ای در لایحه‌های مختلف و استان صورت گرفته به صورت مستمر، هدفمند و روشن ادامه داشته باشد تا خروجی‌های بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم. 

وی با اشاره به این موضوع که در جلسه گذشته سند تحول مربوط به کارکرد جمعی روابط عمومی‌ها در سمت دستگاه‌های استانی معین شد، افزود: در همه دستگاه‌ها این سند وجود دارد اما در برخی از دستگاه‌ها به صورت معین هنوز شکل نگرفته است. ما طرح‌های تحولی مبتنی بر سند تحول به ویژه در بخش‌های زیرساختی اقتصادی، اجتماعی تهیه کردیم و این امر سبب شد که دستگاه‌ها موضوعیت پیدا کنند. 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اساس این طرح‌های تحولی به اجرای پروژه‌ ختم خواهد شد؛ ‌در هر طرح تحولی تعدادی پروژه معین وجود دارد که در یک بازه زمانی معین باید به اجرا برسد.طبیعی است تحقق این طرح‌ها یا پروژه‌های تحولی هماهنگ، همراه و هم زمان انجام می‌شود و در کنار آن نیز برای اطلاع‌رسانی نیازمند روابط عمومی‌ها هستیم.

نظری گفت: ما اعتقاد داریم هماهنگ با طرح‌های تحولی هم از نظر کمیت، کیفیت و هم از نظر سرعت باید متفاوت با گذشته عمل کنیم، مسئله‌محور و مزیت‌محور باشیم و مزیت‌ها را برای حل مسائل کشف و شناسایی کنیم و با این نگاه نیاز داریم روابط عمومی‌ها همگام، با همان سرعت، دقت و حجم کاری همراه باشند. لذا به طرح تحول روابط عمومی نیاز بود که انجام گرفت. 

وی ادامه داد: پیوست یک  ظرف اداری است و باید نگاه تحولی به آن شود، پیوست رسانه و پیوست روابط عمومی در ارتباط با اقدامات باید متفاوت با گذشته باشد و باید نگاه تحولی داشته باشد، لذا نگاه‌ها در غالب طرح‌های تحولی باید به گونه‌ای باشد که به همه مولفه‌ها پاسخ داده شود. هر دستگاهی ماموریت‌های خاص و مربوط به خود دارد و موضوع مهم روابط عمومی‌ها این است که روش خاصی برای چگونگی مواجه با مخاطبان خود داشته باشند. امیدوارم در این تعامل و ارتباطات که با استانداری دارید به سمت این موضوعات بروید و با هم شاهد کارکرد روابط عمومی‌ها به صورت هم افزا، هماهنگ و موثر در همه بخش‌ها و استان باشیم. 

در ادامه سید ناصر نعمتی، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: از سه ماه پیش کارگروهی برای پیوست رسانه‌ای در استانداری خراسان رضوی برای تهیه و تدوین یک سند کاری مشترک کار خود را آغاز کرد و امروز سند پیوست رسانه‌ای استان برای استفاده در روابط عمومی‌ها آماده شده است. 

وی ادامه داد: ممکن است برداشت‌های متفاوتی از پیوست رسانه‌ای رویدادها و پروژه‌های دولت در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی وجود داشته باشد که با تهیه دستورالعمل مشترک همگرایی فکری و عملی در این زمینه ایجاد خواهد شد. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: این سند امروز تشریح و آموزش پیوست‌نگاری برای رویدادها و پروژه‌ها تا پایان سال به مدیران روابط عمومی ارائه خواهد شد تا در این حوزه کار عملی توسط آنان آغاز شود.

نعمتی خاطرنشان کرد: پیوست رسانه‌ای به منظور پوشش خبری، اطلاع‌رسانی و اقناع افکار عمومی درباره اقدامات و طرح‌های مهم یک اداره‌ کل، سازمان، شرکت یا موسسه از سوی واحد روابط عمومی، طراحی، تدوین، تنظیم، اجرا و ارزیابی می‌شود که شامل برنامه‌ها، طرح‌ها، فعالیت‌ها، تولید محتوا، ارائه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمان‌بندی اولویت‌بندی هر فعالیت رسانه‌ای است. 

وی اظهار کرد: در سند پیوست رسانه‌ای که توسط اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی تهیه شده است، یک دستورالعمل گام به گام برای تهیه و اجرای پیوست رسانه‌ای نگارش شده تا روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بتوانند با یک برداشت واحد از مفهوم پیوست رسانه‌ای برای اقناع افکار عمومی برنامه‌ای طراحی کنند. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: این سند با رویکردی چند بعدی به رویدادهای فرهنگی اجتماعی، اقدامات اقتصادی و پروژه‌های عمرانی در پی تهیه یک برنامه برای ایجاد ادبیات روشن و شفاف در حوزه روابط عمومی بوده است و زمینه‌های متفاوت این بخش‌ها باید در مقدمه و طراحی برنامه مدنظر قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->